手机重启后唔认USIM卡

 

部红米4A OTA升级ROM重启后发现没咗信号,好镇定咁查咗下基带同串号,乜都齐。

重启,继续没信号,丢埋一边等几分钟仲是咁,再重启,唔得。(开始劣了)

将卡换到旧机上边,用到啊。(67了)

当时设想咗两种可能性:

1,卡槽坏咗。因为前日系床上睇手机跌咗落来。依家开机果阵仲是会弹欢迎使用XX,不过联系人查唔到SIM卡容量,话已拨出。
2,刷ROM衰咗。林其实呢种可能性其实几大。

之后又卡刷又线刷,搞咗成日,嘥气。

其中最激气的是,MIUI下载页竟然系2018.06.07开始维护,到今日已经十几日了,叼反你啊咁耐。好在系网上(GOOGLE)搜索连接唔算难。

没计,去申请售后,现场试佢果张联通有信号(?)然后入边检测用咗张移动的都有信号(!?)

好了,去揾移动换卡睇下点,好彩售后附近就有。俾张卡佢地试,佢地都得(!?)换咗张卡,今次终于到我得了。(收咗我两蚊)

点解唔得真是唔想再研究了,没气了,唔理了。


顺手随便放几个连接,俾有需要的人。

Redmi 4A

开发版

http://bigota.d.miui.com/8.4.19/miui_HM4AGlobal_8.4.19_e0e4df37af_7.1.zip
http://bigota.d.miui.com/8.4.19/rolex_global_images_8.4.19_20180419.0000.00_7.1_global_5258c34586.tgz

http://bigota.d.miui.com/8.5.19/miui_HM4AGlobal_8.5.19_4e450ec76c_7.1.zip

稳定版

http://bigota.d.miui.com/V9.5.6.0.NCCMIFA/miui_HM4AGlobal_V9.5.6.0.NCCMIFA_27d061370f_7.1.zip
http://bigota.d.miui.com/V9.5.6.0.NCCMIFA/rolex_global_images_V9.5.6.0.NCCMIFA_20180524.0000.00_7.1_global_c613e3646b.tgz

tgz的镜像是线刷的,zip是卡刷的,唔好搞错。

《手机重启后唔认USIM卡》有0个评分

★★★★★
★★★★
★★★
★★
0
0
0
0
0

发表回复

您的电子邮箱地址不会被公开。 必填项已用*标注